Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Mycket snö och perfekt väder - Men Skistar stänger igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1335146" data-attributes="member: 158146"><p>Jag älskar att åka skidor, när liftarna stänger känns det tungt varje år, så jag håller med om att personligen skulle det vara kul om de hade öppet till snön tog slut. Men verkligheten är att få vill åka på sen vårvinter, de anläggningar som har det öppet har minimalt med gäster. Fjätervålen stängde 12 april, skiver den 23 april att de har 4 meter snö pisten (de har ovanligt bra snöstaket efter backarna som samlar drevsnön). Så det är inget Skistar-fenomen.</p><p></p><p>[ATTACH=full]45305[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1335146, member: 158146"] Jag älskar att åka skidor, när liftarna stänger känns det tungt varje år, så jag håller med om att personligen skulle det vara kul om de hade öppet till snön tog slut. Men verkligheten är att få vill åka på sen vårvinter, de anläggningar som har det öppet har minimalt med gäster. Fjätervålen stängde 12 april, skiver den 23 april att de har 4 meter snö pisten (de har ovanligt bra snöstaket efter backarna som samlar drevsnön). Så det är inget Skistar-fenomen. [ATTACH type="full" size="675x698"]45305[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Mycket snö och perfekt väder - Men Skistar stänger igen
Tillbaka
Topp