Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mycket vill ha mer - upp från TST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1057628" data-attributes="member: 60010"><p>Beror på hur ohändig du är. ett tips som jag gjorde här nere i alperna när jag inte hade tillgång till pelarborr är att låta en butik bara borra hålen, sen fixar man resten själv. Allt utom borrning en är riktigt enkelt om man inte har tummen i röven. Vanliga butiker brukar inte fixa montering av inserts/tar sjuka pengar för det då det inte är deras standard "släng på mall och borra utan att tänka". Vart tänker du åka under säsongen, kan vara lite smalt som allt i allo skida. Vill du ha lite tips för monteringen av inserts så är det bara att dra iväg ett PM om det blir aktuellt att montera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1057628, member: 60010"] Beror på hur ohändig du är. ett tips som jag gjorde här nere i alperna när jag inte hade tillgång till pelarborr är att låta en butik bara borra hålen, sen fixar man resten själv. Allt utom borrning en är riktigt enkelt om man inte har tummen i röven. Vanliga butiker brukar inte fixa montering av inserts/tar sjuka pengar för det då det inte är deras standard "släng på mall och borra utan att tänka". Vart tänker du åka under säsongen, kan vara lite smalt som allt i allo skida. Vill du ha lite tips för monteringen av inserts så är det bara att dra iväg ett PM om det blir aktuellt att montera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mycket vill ha mer - upp från TST
Tillbaka
Topp