Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mycket vill ha mer - upp från TST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1059442" data-attributes="member: 138899"><p>Atris har jag provkört, påminner rätt mycket om PH i pist, inte riktigt lika "skarp" i skäret, offpistprestanda kan jag inte uttala mig om men är övertygad om att jag skulle kunna hantera dom bättre där än mina PH. Men väldigt bra och trevlig skida. Nu jämför jag med "gamla" PH </p><p>Ta en även en titt på SGN Rakkar, det blev min favorit på höstens testkörning. Mjuk livlig och ett fantastiskt bett, en skida som uppmanade, "kör mig, sluta inte"</p><p>Hade med mina egna TST och testade V-werks BMT 109, Atris och SGN Rakkar och 1184. Rakkar sist på dagen med trötta ben, men jäklar vad dom var trevliga och uppmanade till inspirerande åkning.</p><p></p><p></p><p>//GC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1059442, member: 138899"] Atris har jag provkört, påminner rätt mycket om PH i pist, inte riktigt lika "skarp" i skäret, offpistprestanda kan jag inte uttala mig om men är övertygad om att jag skulle kunna hantera dom bättre där än mina PH. Men väldigt bra och trevlig skida. Nu jämför jag med "gamla" PH Ta en även en titt på SGN Rakkar, det blev min favorit på höstens testkörning. Mjuk livlig och ett fantastiskt bett, en skida som uppmanade, "kör mig, sluta inte" Hade med mina egna TST och testade V-werks BMT 109, Atris och SGN Rakkar och 1184. Rakkar sist på dagen med trötta ben, men jäklar vad dom var trevliga och uppmanade till inspirerande åkning. //GC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mycket vill ha mer - upp från TST
Tillbaka
Topp