Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nackdel med Flow-bindning att splitta med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung-Stalle" data-source="post: 1326394" data-attributes="member: 106118"><p>Tjena!</p><p></p><p>Oavsätt vad man tycker om Flow men skulle det finnas nån direkt nackdel att använda ett par Flow-bindningar när man splittar?</p><p>Jag har både och nämligen. Ett par gamla Nitro Team och ett par Flow så jag kan välja. Jag gillar ju Flow bättre i övrigt men det kanske finns nån nackdel som jag inte tänker på om man skall gå uppför. </p><p></p><p>Stalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung-Stalle, post: 1326394, member: 106118"] Tjena! Oavsätt vad man tycker om Flow men skulle det finnas nån direkt nackdel att använda ett par Flow-bindningar när man splittar? Jag har både och nämligen. Ett par gamla Nitro Team och ett par Flow så jag kan välja. Jag gillar ju Flow bättre i övrigt men det kanske finns nån nackdel som jag inte tänker på om man skall gå uppför. Stalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nackdel med Flow-bindning att splitta med?
Tillbaka
Topp