Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nackdel med Flow-bindning att splitta med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kung-Stalle" data-source="post: 1328485" data-attributes="member: 106118"><p>Haha!</p><p></p><p>Ja de kan vara lite bökigare, det kan jag hålla med om men jag brukar lösa påsättning även när det är brant. </p><p></p><p>Oavsätt bindning så är det ju bökigt som fan (antar jag) att montera en splitboard från skidläge till bräda och att göra det där det är brant. Jag menar, det är hudar som skall tas av och packas, bindningar som skall kopplas loss och klickas på. Bräda som skall gå från två till en. Stavar som skall packas undan...</p><p></p><p>Stalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kung-Stalle, post: 1328485, member: 106118"] Haha! Ja de kan vara lite bökigare, det kan jag hålla med om men jag brukar lösa påsättning även när det är brant. Oavsätt bindning så är det ju bökigt som fan (antar jag) att montera en splitboard från skidläge till bräda och att göra det där det är brant. Jag menar, det är hudar som skall tas av och packas, bindningar som skall kopplas loss och klickas på. Bräda som skall gå från två till en. Stavar som skall packas undan... Stalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nackdel med Flow-bindning att splitta med?
Tillbaka
Topp