Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nackdel med längre skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scroodi" data-source="post: 1269662" data-attributes="member: 183241"><p>Hittat ett par riktigt goa k2 sight park/allmountain skidor som jag (ifall jag köper) planerar att utveckla mig inom park/freeride. Jag är 176 och skulle klassa mig själv som en nästintill avanserad åkare när det kommer till piståkning och kontroll och carving, men som sagt lite sämre när det kommer till att hoppa. skidorna är 179 med en all terrain rocker. skulle detta funka och vad förlorar jag med att köpa en skida som är lite för lång enligt normen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scroodi, post: 1269662, member: 183241"] Hittat ett par riktigt goa k2 sight park/allmountain skidor som jag (ifall jag köper) planerar att utveckla mig inom park/freeride. Jag är 176 och skulle klassa mig själv som en nästintill avanserad åkare när det kommer till piståkning och kontroll och carving, men som sagt lite sämre när det kommer till att hoppa. skidorna är 179 med en all terrain rocker. skulle detta funka och vad förlorar jag med att köpa en skida som är lite för lång enligt normen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nackdel med längre skidor?
Tillbaka
Topp