Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon åka till st Anton??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CT68" data-source="post: 100652" data-attributes="member: 14786"><p>Vi är två killar som tänker åka ner i slutet på denna vecka eller någon gång i början på nästa. Det blir antingen tal om en kombination bil/tåg eller endast tåg, så med nedresan kan vi nog inte hjälpa till så mycket. Vi kommer förmodligen inte att åka till St. Anton eftersom vi inte vill slåss med de andra säsongarna om jobb (vi är ju ganska sent ute). Det alternativet som just nu ser hetast ut är Ischgl (som inte alls ligger långt ifrån Anton) och där har vi tänkt att leta och boka boende under de närmaste dagarna (hemifrån). Tyvärr är vi bara två och de flesta billigare boendeformerna verkar ha plats för 4 eller mer. Till att börja med ska vi boka boende för de första veckorna eller den första månaden eftersom man kanske kan få jobb med boendeförmåner el. dyl. Om ni är sugna på att hänga med så skulle det nog underlätta boendeletandet en del! Hör av er snarast i så fall. 073805065 eller mail.</p><p></p><p>MVH Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CT68, post: 100652, member: 14786"] Vi är två killar som tänker åka ner i slutet på denna vecka eller någon gång i början på nästa. Det blir antingen tal om en kombination bil/tåg eller endast tåg, så med nedresan kan vi nog inte hjälpa till så mycket. Vi kommer förmodligen inte att åka till St. Anton eftersom vi inte vill slåss med de andra säsongarna om jobb (vi är ju ganska sent ute). Det alternativet som just nu ser hetast ut är Ischgl (som inte alls ligger långt ifrån Anton) och där har vi tänkt att leta och boka boende under de närmaste dagarna (hemifrån). Tyvärr är vi bara två och de flesta billigare boendeformerna verkar ha plats för 4 eller mer. Till att börja med ska vi boka boende för de första veckorna eller den första månaden eftersom man kanske kan få jobb med boendeförmåner el. dyl. Om ni är sugna på att hänga med så skulle det nog underlätta boendeletandet en del! Hör av er snarast i så fall. 073805065 eller mail. MVH Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon åka till st Anton??
Tillbaka
Topp