Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nagon annan an jag i Tignes just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Plenum" data-source="post: 134005" data-attributes="member: 55535"><p>Hej Isabelle!</p><p></p><p>Kul att du valt att säsonga i Tignes. Det är ju grymt bra skidåkning men utelivet är väl begränsat till pottan! : ) Jag har inte varit där på evigheter men det var min första alpresa när jag var 17. Jag är inte själv i Tignes nu men funderar ppå att åka dit snart. Jag hade tänkt åka med Langley till Val di i en vecka men det är ju ingen snö där ännu. De säger att Tignes är "bra" på snörapporten så jag antar att man får bege sig dit med buss från Valdi eller går det att ta liften över tror du? </p><p>Så om jag åker dit kan vi ta ett race ned från Grand motte. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Du blir nog inte ensam så länge till, det verkar vara en del bummare på väg...................enligt forumet.</p><p></p><p>Live life!</p><p></p><p>/Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Plenum, post: 134005, member: 55535"] Hej Isabelle! Kul att du valt att säsonga i Tignes. Det är ju grymt bra skidåkning men utelivet är väl begränsat till pottan! : ) Jag har inte varit där på evigheter men det var min första alpresa när jag var 17. Jag är inte själv i Tignes nu men funderar ppå att åka dit snart. Jag hade tänkt åka med Langley till Val di i en vecka men det är ju ingen snö där ännu. De säger att Tignes är "bra" på snörapporten så jag antar att man får bege sig dit med buss från Valdi eller går det att ta liften över tror du? Så om jag åker dit kan vi ta ett race ned från Grand motte. :) Du blir nog inte ensam så länge till, det verkar vara en del bummare på väg...................enligt forumet. Live life! /Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nagon annan an jag i Tignes just nu?
Tillbaka
Topp