Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon åsikt om Forumbrädan modell JP 159 -02...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMA" data-source="post: 23264" data-attributes="member: 14890"><p>Björn: Att Jean-Pierre säger så är väl inte så konstigt när du tänker på att de är Burton test-center och är den butik som säljer mest Burton utanför Paris i hela Frankrike. Oavsett vad du frågar om så vill de alltid sälja på dig Burton. Man misstänker faktisk att de har större marginaler på Burton än andra märken...</p><p></p><p>Men Burton har en fördel, deras garantier brukar funka bra ( och det behövs)</p><p></p><p>förresten, jag förstod plötsligt vem du är (tror jag), hur mår handleden? Kommer du jobba på Kebaben i vinter? +den stora frågan: Åkte inte du Forum i vintras (åtminståne bindningar)?</p><p></p><p>/Niklas (vi kanske ses när vi hasar runt på Grands montets is i december eller hemma hos Pontus & Casper...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMA, post: 23264, member: 14890"] Björn: Att Jean-Pierre säger så är väl inte så konstigt när du tänker på att de är Burton test-center och är den butik som säljer mest Burton utanför Paris i hela Frankrike. Oavsett vad du frågar om så vill de alltid sälja på dig Burton. Man misstänker faktisk att de har större marginaler på Burton än andra märken... Men Burton har en fördel, deras garantier brukar funka bra ( och det behövs) förresten, jag förstod plötsligt vem du är (tror jag), hur mår handleden? Kommer du jobba på Kebaben i vinter? +den stora frågan: Åkte inte du Forum i vintras (åtminståne bindningar)? /Niklas (vi kanske ses när vi hasar runt på Grands montets is i december eller hemma hos Pontus & Casper...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon åsikt om Forumbrädan modell JP 159 -02...?
Tillbaka
Topp