Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Alagna Monterosa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerpan" data-source="post: 416094" data-attributes="member: 58702"><p>Tjäna Dennis!</p><p>Skidåkningen är riktigt bra i Monterosa, men varma vindar har tagit hårt och packat ihop snötäcket. Det är bra i pisterna men off pist är det bristande skare, vissa ställen är det fint packad vintersnö. Kul mat är besvärligt att få tag på på kvällstid och man bör boka bord på dom få ställen som är populära. Trevligt afterski ställe är Caffé della Guide i källaren på Hotel Monterosa 100 m fr liften. Är det fint väder på helgen häng på låset ca 8.30 till liften i Alagna för det kommer mycket dagsturister och blir snabbt lång kö.</p><p>Uthyrningen har jag ingen bra koll på, mina kompisar hyrde vanliga allmountains och dom var vettiga.</p><p>Hinner inte mer just nu ör av dig igen kanske jag har mer tid.</p><p>/Jerry</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerpan, post: 416094, member: 58702"] Tjäna Dennis! Skidåkningen är riktigt bra i Monterosa, men varma vindar har tagit hårt och packat ihop snötäcket. Det är bra i pisterna men off pist är det bristande skare, vissa ställen är det fint packad vintersnö. Kul mat är besvärligt att få tag på på kvällstid och man bör boka bord på dom få ställen som är populära. Trevligt afterski ställe är Caffé della Guide i källaren på Hotel Monterosa 100 m fr liften. Är det fint väder på helgen häng på låset ca 8.30 till liften i Alagna för det kommer mycket dagsturister och blir snabbt lång kö. Uthyrningen har jag ingen bra koll på, mina kompisar hyrde vanliga allmountains och dom var vettiga. Hinner inte mer just nu ör av dig igen kanske jag har mer tid. /Jerry [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Alagna Monterosa?
Tillbaka
Topp