Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Alagna Monterosa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerpan" data-source="post: 417769" data-attributes="member: 58702"><p>Tjäna Ncke!</p><p>Jepp i Alagna men i pistkartan står det faktiskt Col de Olen som jag hade för mig.</p><p>Nedfarten heter V3 Olen men man åker på (skiers) högra dalsidan av den (Val d´Olen) och den kommer man till via värdshuset Rifugio Guglielmina, häftigt lunchställe hängande över dalen, den rundar man skråar bort på dalsidan sen är det bara att stå på i falllinjen, skråa och köra igen, minst sex repor innan man måste ansluta till V3 och åka ner till Pianalunga.</p><p>Det här är nog introrepan i Alagna att jämföra med Högdalstoppen i Sverige men helt ok.</p><p></p><p>Apropå grundtanken med den här tråden så påstår Posten logistic att mina prylar går från Tyskland idag och är hos mig på måndag.</p><p>Så tack Jacke o Bate för erbjudandet hoppas ni får schysst skidåkning, lämna gärna rapport, vi hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerpan, post: 417769, member: 58702"] Tjäna Ncke! Jepp i Alagna men i pistkartan står det faktiskt Col de Olen som jag hade för mig. Nedfarten heter V3 Olen men man åker på (skiers) högra dalsidan av den (Val d´Olen) och den kommer man till via värdshuset Rifugio Guglielmina, häftigt lunchställe hängande över dalen, den rundar man skråar bort på dalsidan sen är det bara att stå på i falllinjen, skråa och köra igen, minst sex repor innan man måste ansluta till V3 och åka ner till Pianalunga. Det här är nog introrepan i Alagna att jämföra med Högdalstoppen i Sverige men helt ok. Apropå grundtanken med den här tråden så påstår Posten logistic att mina prylar går från Tyskland idag och är hos mig på måndag. Så tack Jacke o Bate för erbjudandet hoppas ni får schysst skidåkning, lämna gärna rapport, vi hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Alagna Monterosa?
Tillbaka
Topp