Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Monterosa/Aosta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Salsa13" data-source="post: 521196" data-attributes="member: 23728"><p>Vi är två grabbar som laddar inför 2-4 veckor i Monterosa och Aosta främst. Vi kommer ned nu på lördag och undrar lite om det kanske finns lite annat skönt folk i området? Vi har hyrbil och tänkte åka runt lite och testa på där förutsättningarna verkar bra i området. Bor inledningsvis i något skumt gammalt halvslott någon mil från Gressoney. </p><p></p><p>Som sagt, hade varit jättekul att träffa på lite halvlokals eller annat skönt folk som är nere. Eller i alla fall få en rapport om hur snön mår.</p><p></p><p>/Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Salsa13, post: 521196, member: 23728"] Vi är två grabbar som laddar inför 2-4 veckor i Monterosa och Aosta främst. Vi kommer ned nu på lördag och undrar lite om det kanske finns lite annat skönt folk i området? Vi har hyrbil och tänkte åka runt lite och testa på där förutsättningarna verkar bra i området. Bor inledningsvis i något skumt gammalt halvslott någon mil från Gressoney. Som sagt, hade varit jättekul att träffa på lite halvlokals eller annat skönt folk som är nere. Eller i alla fall få en rapport om hur snön mår. /Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon i Monterosa/Aosta?
Tillbaka
Topp