Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_b" data-source="post: 268595" data-attributes="member: 62016"><p>Jag kör på en Ride DH 157 med Ride Delta Movement-bindningar. Detta setup funkar riktigt bra. Brädan har ett lagom mjukt flex för jibbing och rails samtidigt som den har bra pop. Bindningen har precis rätt flex och stadga.</p><p></p><p>Jag kan rekomendera detta setup om du gillar att köra park. Det är inget för puderåkaren eftersom brädan är en twintp och bindningarna som sagt har ett ganska parkorienterat flex.</p><p></p><p>Kvalitén kan jag inte avgöra eftersom jag aldrig kört Ride tidigare och jag inte kört på den mer en i helgen. Men jag hoppas att den ska hålla bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_b, post: 268595, member: 62016"] Jag kör på en Ride DH 157 med Ride Delta Movement-bindningar. Detta setup funkar riktigt bra. Brädan har ett lagom mjukt flex för jibbing och rails samtidigt som den har bra pop. Bindningen har precis rätt flex och stadga. Jag kan rekomendera detta setup om du gillar att köra park. Det är inget för puderåkaren eftersom brädan är en twintp och bindningarna som sagt har ett ganska parkorienterat flex. Kvalitén kan jag inte avgöra eftersom jag aldrig kört Ride tidigare och jag inte kört på den mer en i helgen. Men jag hoppas att den ska hålla bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Tillbaka
Topp