Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jocke_69" data-source="post: 272829" data-attributes="member: 69977"><p>Har precis köpt en Ride Yukon 168 (bredare variant av Timeless) kostar $480 på Backcountry. Den motsvars väl närmst av som motsvaras av Burton Triumph som kostar $450 på samma ställe. Det lite roliga blir att här så kostar Burton brädan $786 och Ride hade ett ordinarie pris på Stadium som var $585 men på REA så gav jag $442 (skrev alla priser i dollar för att enklare visa på skillnaden). Så jag tycker Stadium håller helt okej priser och jag både tror och tycker att Ride är helt okej men som alla andra så har dom brädor i olika prisklasser. Men man kan ju undra varför Burton ska kosta så mycket mer i Sverige och varför inte web-siterna i USA får skicka Burton hit och varför en del handlare här på största allvar säger att men inte får REA Burton……</p><p></p><p>Men för att svar på ursprungsfrågorna:</p><p></p><p>"Någon som har lite erfarenhet av Rides brädor??" Jag är nöjd med min bräda. Innan jag köpte den så kollade jag med kompis som kört en längre tid på Ride och även han var nöjd. Resentionerna på nätet pekade också åt det hållet. </p><p></p><p>"Håller de samma standard som de andra stora märkena på marknaden?" Absolut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jocke_69, post: 272829, member: 69977"] Har precis köpt en Ride Yukon 168 (bredare variant av Timeless) kostar $480 på Backcountry. Den motsvars väl närmst av som motsvaras av Burton Triumph som kostar $450 på samma ställe. Det lite roliga blir att här så kostar Burton brädan $786 och Ride hade ett ordinarie pris på Stadium som var $585 men på REA så gav jag $442 (skrev alla priser i dollar för att enklare visa på skillnaden). Så jag tycker Stadium håller helt okej priser och jag både tror och tycker att Ride är helt okej men som alla andra så har dom brädor i olika prisklasser. Men man kan ju undra varför Burton ska kosta så mycket mer i Sverige och varför inte web-siterna i USA får skicka Burton hit och varför en del handlare här på största allvar säger att men inte får REA Burton…… Men för att svar på ursprungsfrågorna: "Någon som har lite erfarenhet av Rides brädor??" Jag är nöjd med min bräda. Innan jag köpte den så kollade jag med kompis som kört en längre tid på Ride och även han var nöjd. Resentionerna på nätet pekade också åt det hållet. "Håller de samma standard som de andra stora märkena på marknaden?" Absolut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Tillbaka
Topp