Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 300742" data-attributes="member: 55507"><p>Säljer stadium bara lågprisprylar? hmm.. då måste jag bannlysa lågpriskrafset från Burton för tid och evighet då med andra ord eftersom det är vad som fyller ut hälften av hyllorna där.. aja.. skämt å särri, jag håller med om att Rides cred har sjunkit som en sten i Schweden på senare år och tror att det säkert kan ha att göra med att de endast saluförs av ett såpass O-Kolt företag som Stadium då det inte verkar som om Ride tappat nämvärd ballfaktor utomlands.. Klart att bädorna skulle framstå som häftigare om de bara månglades ut i 3exemplar/nation på något våldshypad liten butik med ball adress.. dock är det fortfarande Ride snowboards det rör sig om.. ett av de märken som varit med i gamet längst av alla på den nuvarande marknaden, hade de inte lärt sig hur man bygger brädor under alla de år de hållit på hade de sannorlikt gått omkull för länge sedan.</p><p></p><p> För övrigt behöver man varken dyra eller balla prylar för att åka snowboard, kan man inte åka på en billig bräda kan man inte åka på en dyr heller.</p><p> ...därmed inte sagt att jag inte gillar dyra & balla grejjer;-) jag är den största prülboegen som går i ett par skor.. men jag vet att balla grejjer inte gör mig ett dugg bättre som åkare, bara jävligt mycket kolare=P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 300742, member: 55507"] Säljer stadium bara lågprisprylar? hmm.. då måste jag bannlysa lågpriskrafset från Burton för tid och evighet då med andra ord eftersom det är vad som fyller ut hälften av hyllorna där.. aja.. skämt å särri, jag håller med om att Rides cred har sjunkit som en sten i Schweden på senare år och tror att det säkert kan ha att göra med att de endast saluförs av ett såpass O-Kolt företag som Stadium då det inte verkar som om Ride tappat nämvärd ballfaktor utomlands.. Klart att bädorna skulle framstå som häftigare om de bara månglades ut i 3exemplar/nation på något våldshypad liten butik med ball adress.. dock är det fortfarande Ride snowboards det rör sig om.. ett av de märken som varit med i gamet längst av alla på den nuvarande marknaden, hade de inte lärt sig hur man bygger brädor under alla de år de hållit på hade de sannorlikt gått omkull för länge sedan. För övrigt behöver man varken dyra eller balla prylar för att åka snowboard, kan man inte åka på en billig bräda kan man inte åka på en dyr heller. ...därmed inte sagt att jag inte gillar dyra & balla grejjer;-) jag är den största prülboegen som går i ett par skor.. men jag vet att balla grejjer inte gör mig ett dugg bättre som åkare, bara jävligt mycket kolare=P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Tillbaka
Topp