Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 300744" data-attributes="member: 55507"><p>hmm.. det jag ville ha sagt med det där var; Köp en Ride ifall du inte känner att lite ballfaktorförlust är hela världen.. jag har en Ride köpt på rea hos stadium för 2200:- som puder/andrabräda och jag kan inte påminna mig att jag någonsin kännt mig sviken av denna.. varken i midjedjupt champagnepuder eller när jag jagade den lokale carvingfantomen nerför 1800 fallhöjdsmeter i Italien. </p><p></p><p> (Ja, jag blev frånåkt med säkert 10 meter men jag är nöjd ändå)</p><p></p><p></p><p>Det kan jag intyga att han i allra högsta grad har, vad gäller snowboards vet jag att han har betydligt bättre koll än mig.. och jag har bättre koll än ganska många.. hur mycket han vet som sportaffärer i allmänhet och stadium i synnerhet vågar jag däremot inte uttala mig om.</p><p></p><p></p><p></p><p>Puss på allihopa å skit ner er=P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 300744, member: 55507"] hmm.. det jag ville ha sagt med det där var; Köp en Ride ifall du inte känner att lite ballfaktorförlust är hela världen.. jag har en Ride köpt på rea hos stadium för 2200:- som puder/andrabräda och jag kan inte påminna mig att jag någonsin kännt mig sviken av denna.. varken i midjedjupt champagnepuder eller när jag jagade den lokale carvingfantomen nerför 1800 fallhöjdsmeter i Italien. (Ja, jag blev frånåkt med säkert 10 meter men jag är nöjd ändå) Det kan jag intyga att han i allra högsta grad har, vad gäller snowboards vet jag att han har betydligt bättre koll än mig.. och jag har bättre koll än ganska många.. hur mycket han vet som sportaffärer i allmänhet och stadium i synnerhet vågar jag däremot inte uttala mig om. Puss på allihopa å skit ner er=P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Tillbaka
Topp