Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 300755" data-attributes="member: 28391"><p>Självklart kan man beställa vilken bräda som helst från Rides sortiment hos Stadium. Jag snackade mer om utbudet i butikerna som brukar vara rätt skralt om man inte kommer till de allra största Stadiumbutikerna typ i Stockholm och Göteborg.</p><p></p><p>Stadium har kört Rides rykte som snowboadmärke i botten rätt ordentligt genom att sälja mestadels lågprisprylar i sitt nät av opersonliga sportbutiker. Svårare än så är det inte. Jag tycker att Ride gör helt ok prylar och deras bindningar ger mycket för pengarna men deras kredibilitet som snowboardmärke är inte särskilt hög i Sverige och det beror på Stadium.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 300755, member: 28391"] Självklart kan man beställa vilken bräda som helst från Rides sortiment hos Stadium. Jag snackade mer om utbudet i butikerna som brukar vara rätt skralt om man inte kommer till de allra största Stadiumbutikerna typ i Stockholm och Göteborg. Stadium har kört Rides rykte som snowboadmärke i botten rätt ordentligt genom att sälja mestadels lågprisprylar i sitt nät av opersonliga sportbutiker. Svårare än så är det inte. Jag tycker att Ride gör helt ok prylar och deras bindningar ger mycket för pengarna men deras kredibilitet som snowboardmärke är inte särskilt hög i Sverige och det beror på Stadium. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet av Ride brädor?
Tillbaka
Topp