Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon med erfarenhet av säsongsjobb i Saas Fee
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alpis" data-source="post: 569191" data-attributes="member: 80442"><p>Hej Filip och tack för ditt svar!</p><p></p><p>Det låter på dig som om du har en positiv bild av Saas Fee. Självfallet har jag hundratals frågor till. </p><p>1. Jag och min fru tänker oss ev en stabilare etablering där, dvs lägga Svensson livet här hemma på hyllan och sälja huset typ! Vad jag har förstått så sträcker sig många säsongsjobb i byn från juli till slutet av april, är det också din uppfattning att det finns ett underlag med gäster under så stor del av året? </p><p></p><p>2. Hur öppna är folket i byn för att två svenskar ev slår sig ner där? </p><p></p><p>3. Har du några bra personkontakter i byn du kan vidare befordra?</p><p></p><p>hälsningar Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alpis, post: 569191, member: 80442"] Hej Filip och tack för ditt svar! Det låter på dig som om du har en positiv bild av Saas Fee. Självfallet har jag hundratals frågor till. 1. Jag och min fru tänker oss ev en stabilare etablering där, dvs lägga Svensson livet här hemma på hyllan och sälja huset typ! Vad jag har förstått så sträcker sig många säsongsjobb i byn från juli till slutet av april, är det också din uppfattning att det finns ett underlag med gäster under så stor del av året? 2. Hur öppna är folket i byn för att två svenskar ev slår sig ner där? 3. Har du några bra personkontakter i byn du kan vidare befordra? hälsningar Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon med erfarenhet av säsongsjobb i Saas Fee
Tillbaka
Topp