Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet från Blue-tomato.com?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1070147" data-attributes="member: 66286"><p>Mja. Men jag har svårt att tänka mig att tomaten skulle köra det racet. De skulle ju tappa all sin cred och det är ju livsfarligt i tiden vi lever i.</p><p></p><p>Kortnummer är ju internationall standard så det är ju inga problem. </p><p>Eller så kör du PayPal och då tror jag tillomed kan hjälpa dig att driva caset mot tomaten ifall de inte pyntar tillbaka (alltså om du har inlämningskvitto m.m kvar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1070147, member: 66286"] Mja. Men jag har svårt att tänka mig att tomaten skulle köra det racet. De skulle ju tappa all sin cred och det är ju livsfarligt i tiden vi lever i. Kortnummer är ju internationall standard så det är ju inga problem. Eller så kör du PayPal och då tror jag tillomed kan hjälpa dig att driva caset mot tomaten ifall de inte pyntar tillbaka (alltså om du har inlämningskvitto m.m kvar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon med erfarenhet från Blue-tomato.com?
Tillbaka
Topp