Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon med högtalare i val d'isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="x3lA" data-source="post: 1052817" data-attributes="member: 142956"><p>Tjabba! Landade igår på hotellet (inte med helikopter eller övriga flygande fordon) i Val D'isere. </p><p>Jobbigt är dock att sitta på hotellrummet och behöva spela alla favoritlåtarna genom androidens lågkvalitativa högtalare.</p><p></p><p>om någon nu råkar befinna sig i val d och har ett par högtalare som åtminstone skulle få någon poäng högre än mobilhögtalarna i test, skulle jag uppskatta om du/ni kan sälja/låna ut för en överkomlig peng. Euro, svenska kronor eller baht kan lösas som valuta <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Lämnar på lördag så allt innan dess vore en dröm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="x3lA, post: 1052817, member: 142956"] Tjabba! Landade igår på hotellet (inte med helikopter eller övriga flygande fordon) i Val D'isere. Jobbigt är dock att sitta på hotellrummet och behöva spela alla favoritlåtarna genom androidens lågkvalitativa högtalare. om någon nu råkar befinna sig i val d och har ett par högtalare som åtminstone skulle få någon poäng högre än mobilhögtalarna i test, skulle jag uppskatta om du/ni kan sälja/låna ut för en överkomlig peng. Euro, svenska kronor eller baht kan lösas som valuta ;) Lämnar på lördag så allt innan dess vore en dröm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon med högtalare i val d'isere?
Tillbaka
Topp