Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som åker som jag och kan tipsa om en bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scramb" data-source="post: 929362" data-attributes="member: 129507"><p>Hej! </p><p>Jag har läst ganska mycket och det verkar finnas många trådar med samma frågeställning. Men jag blir inge klokare!</p><p>Det jag är ute efter är nya bindningar och bräda.</p><p>Så min fråga är. </p><p>Ni som gillar att åka i parken, leka i pisten och åker mycket i skogen. vad kör ni på under fötterna och hur mycket åker ni och ?</p><p>Jag vill ha någon mjukare bräda med lite hårdare bindningar. </p><p>Vikt 60 längd 170 Skostorlek 41 BMI 21</p><p></p><p></p><p>Hoppas att ni inte är allt för trötta på liknande trådar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scramb, post: 929362, member: 129507"] Hej! Jag har läst ganska mycket och det verkar finnas många trådar med samma frågeställning. Men jag blir inge klokare! Det jag är ute efter är nya bindningar och bräda. Så min fråga är. Ni som gillar att åka i parken, leka i pisten och åker mycket i skogen. vad kör ni på under fötterna och hur mycket åker ni och ? Jag vill ha någon mjukare bräda med lite hårdare bindningar. Vikt 60 längd 170 Skostorlek 41 BMI 21 Hoppas att ni inte är allt för trötta på liknande trådar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som åker som jag och kan tipsa om en bräda?
Tillbaka
Topp