Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som åkt med hojmark ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henke_720" data-source="post: 450864" data-attributes="member: 83043"><p>Jag tycker det är lite synd med ihopslagningen av lion och hojmark faktiskt! Jag reste en gång med Nortlander som är ett svensk-danskt företag. Men även om de hade några svenska guider så fick jag varje gång jag behövde kontakt med dem tag på någon av deras danska guider. och fan, danska är riktigt svårt! förut kunde man veta att med lion vad det helsvenskt, nu kommer det ju itne vara så. och man har inte så mycket nytta av att lion-hojmark har svenska guider någonstans på orten när man står och försöker göra sig förstådd inför en av deras danska guider. Sen får man inte luras av deras priser, liftkort är INTE inkluderat så det är viktigt att tänka på det när man bokar. Tillkommer mellan 1500-2000 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henke_720, post: 450864, member: 83043"] Jag tycker det är lite synd med ihopslagningen av lion och hojmark faktiskt! Jag reste en gång med Nortlander som är ett svensk-danskt företag. Men även om de hade några svenska guider så fick jag varje gång jag behövde kontakt med dem tag på någon av deras danska guider. och fan, danska är riktigt svårt! förut kunde man veta att med lion vad det helsvenskt, nu kommer det ju itne vara så. och man har inte så mycket nytta av att lion-hojmark har svenska guider någonstans på orten när man står och försöker göra sig förstådd inför en av deras danska guider. Sen får man inte luras av deras priser, liftkort är INTE inkluderat så det är viktigt att tänka på det när man bokar. Tillkommer mellan 1500-2000 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som åkt med hojmark ?
Tillbaka
Topp