Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som behöver någon att dela hyran med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrElements" data-source="post: 832343" data-attributes="member: 88573"><p>Tjena, </p><p>vi är två puderentusiaster som tänker ta oss till Canada för att leta snö i början av januari.</p><p>Det är jag och brorsan som åker ihop, jag tänkte jag skulle tura runt honom i BC.</p><p>Vi kommer att resa runt lite i BC med en polare som bor där och leta runt bland bergen. Så vad vi letar efter är något av en bas, dit vi kommer att hålla till mellan varven. Vi kommer betala hela vår del av hyran, oavsett hur mkt tid vi slutligen spenderar där, vilket betyder en "billig" roommate för dig som beslutar att bjuda in oss. (du får garanterad mer plats i din lägenhet för samma pris än om du skulle bjuda in någon annan)</p><p>Vi är båda seriösa killar. Jag kör telemark och snowboard och brorsan kör laggen.</p><p>Jag föredrar puderparadis som revelstoke eller whitewater. Fernie har jag redan åkt upp och ner, men kan helt klart vara ett alternativ.</p><p>Jag uppskattar allt intresse!</p><p>Hoppas vi får shredda och hänga ihop, vem du är är..</p><p>Mvh</p><p>//Niklas Lindgren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrElements, post: 832343, member: 88573"] Tjena, vi är två puderentusiaster som tänker ta oss till Canada för att leta snö i början av januari. Det är jag och brorsan som åker ihop, jag tänkte jag skulle tura runt honom i BC. Vi kommer att resa runt lite i BC med en polare som bor där och leta runt bland bergen. Så vad vi letar efter är något av en bas, dit vi kommer att hålla till mellan varven. Vi kommer betala hela vår del av hyran, oavsett hur mkt tid vi slutligen spenderar där, vilket betyder en "billig" roommate för dig som beslutar att bjuda in oss. (du får garanterad mer plats i din lägenhet för samma pris än om du skulle bjuda in någon annan) Vi är båda seriösa killar. Jag kör telemark och snowboard och brorsan kör laggen. Jag föredrar puderparadis som revelstoke eller whitewater. Fernie har jag redan åkt upp och ner, men kan helt klart vara ett alternativ. Jag uppskattar allt intresse! Hoppas vi får shredda och hänga ihop, vem du är är.. Mvh //Niklas Lindgren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som behöver någon att dela hyran med?
Tillbaka
Topp