Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som börjar bli trött..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 223667" data-attributes="member: 43117"><p>nä frågor om skidor hör absolut inte hemma på freeride.. Jag tycker att det är jättebra att flera börjat uppmärksamma detta och kommer genast att be johan om att plocka bort allt som har med skidåkning att göra.. Sedan kommer jag även be Aftonbladet att trycka upp en ny fredagsbilaga där de disskutioner som finns kvar på freeride publiceras så att resten av Svearike kan ta reda på whats hot och whats not inom mode världen de kommer även få läsa de stora följetongerna (konstigt ord undrar hur det stavs...) Snowblades vara lr inte vara?? snowboard coolare än plankor?? Vilket djur skulle Jon olsson vara om han inte var människa? och den hetaste frågan just nu står det "Jag är Gay" bak på Jon olsson hjälm???</p><p></p><p></p><p>nä men folk borde lära sig använda sökfunktionen..finns väl tex 3 miljoner fujative vs dogen trådar....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 223667, member: 43117"] nä frågor om skidor hör absolut inte hemma på freeride.. Jag tycker att det är jättebra att flera börjat uppmärksamma detta och kommer genast att be johan om att plocka bort allt som har med skidåkning att göra.. Sedan kommer jag även be Aftonbladet att trycka upp en ny fredagsbilaga där de disskutioner som finns kvar på freeride publiceras så att resten av Svearike kan ta reda på whats hot och whats not inom mode världen de kommer även få läsa de stora följetongerna (konstigt ord undrar hur det stavs...) Snowblades vara lr inte vara?? snowboard coolare än plankor?? Vilket djur skulle Jon olsson vara om han inte var människa? och den hetaste frågan just nu står det "Jag är Gay" bak på Jon olsson hjälm??? nä men folk borde lära sig använda sökfunktionen..finns väl tex 3 miljoner fujative vs dogen trådar.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som börjar bli trött..?
Tillbaka
Topp