Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som drar till österrike i mitten av januari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dhoopel" data-source="post: 98838" data-attributes="member: 44253"><p>tja!</p><p></p><p>Jag och en kompis ska ner till st. anton och åka bräda resten av säsongen...vi har boende from 17:e januari...</p><p></p><p>Nån mer som ska ner åt det hållet vid den tiden och kanske har plats över i bil eller liknande och som vill splitta på kostnaderna?</p><p></p><p>annars tar vi gärna emot förslag på billigt sätt att ta sig dit....tåg va ju inte så värst billigt..typ 1800 spänn....hutlöst..</p><p></p><p>/Micke (0736866472 eller skicka FR-mail!!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dhoopel, post: 98838, member: 44253"] tja! Jag och en kompis ska ner till st. anton och åka bräda resten av säsongen...vi har boende from 17:e januari... Nån mer som ska ner åt det hållet vid den tiden och kanske har plats över i bil eller liknande och som vill splitta på kostnaderna? annars tar vi gärna emot förslag på billigt sätt att ta sig dit....tåg va ju inte så värst billigt..typ 1800 spänn....hutlöst.. /Micke (0736866472 eller skicka FR-mail!!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som drar till österrike i mitten av januari?
Tillbaka
Topp