Någon som gör säsong i Serre Chevalier?

Dronken

Medlem
Någon som gör säsong i Serre Chevalier?
Hej
Skulle vilja få kontakt med någon som säsongar i Serre den här säsongen.
Vill höra om lite snötillgång o sånt.
Hör av dig

Mvh Johan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp