Dronken Medlem 2006-02-27 Någon som gör säsong i Serre Chevalier? #1 Hej Skulle vilja få kontakt med någon som säsongar i Serre den här säsongen. Vill höra om lite snötillgång o sånt. Hör av dig Mvh Johan
Hej Skulle vilja få kontakt med någon som säsongar i Serre den här säsongen. Vill höra om lite snötillgång o sånt. Hör av dig Mvh Johan