Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som haft kontakt med / köpt av Telemark-Pyrenee?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KelleB1" data-source="post: 1031579" data-attributes="member: 89892"><p>Den här affären avslutades på ett bra sätt för snart ett år sedan...(stänger tråden efter detta sista inlägg). Alpingaraget fixade vad som behövdes åt mej. Snabbt och smidigt medan fransoserna inte svarade på e-post ens efter tre försök. Ni som har goda erfarenheter av Telemark Pyrenee må gärna fortsätta göra affärer med dom medan jag själv använder min konsumentmakt till att inte göra affärer med ett företag som ignonerar min e-post.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KelleB1, post: 1031579, member: 89892"] Den här affären avslutades på ett bra sätt för snart ett år sedan...(stänger tråden efter detta sista inlägg). Alpingaraget fixade vad som behövdes åt mej. Snabbt och smidigt medan fransoserna inte svarade på e-post ens efter tre försök. Ni som har goda erfarenheter av Telemark Pyrenee må gärna fortsätta göra affärer med dom medan jag själv använder min konsumentmakt till att inte göra affärer med ett företag som ignonerar min e-post. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som haft kontakt med / köpt av Telemark-Pyrenee?
Tillbaka
Topp