Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som haft kontakt med / köpt av Telemark-Pyrenee?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KelleB1" data-source="post: 997218" data-attributes="member: 89892"><p>Tack ni som svarade. Trots flera e-mali till Telemark-Pyrenee har dom inte svarat och jag har ingen lust att göra affärer med ett företag som är så lite "på tårna" mot nya kunder. Scarpa svarade däremot (på god engelska och efter påtryckning samt att jag låtit Google översätta delar av ursprungliga brevet till Italienska....) och Alpingaraget har sedan lovat plocka fram den produkt som Scarpa och dom kommmit fram att passar mig bäst.</p><p></p><p>Tack och önskar en fortsatt trevlig skidsäsong (även om det inte ser så upplyftande ut utanför fönstret i skrivande stund....)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KelleB1, post: 997218, member: 89892"] Tack ni som svarade. Trots flera e-mali till Telemark-Pyrenee har dom inte svarat och jag har ingen lust att göra affärer med ett företag som är så lite "på tårna" mot nya kunder. Scarpa svarade däremot (på god engelska och efter påtryckning samt att jag låtit Google översätta delar av ursprungliga brevet till Italienska....) och Alpingaraget har sedan lovat plocka fram den produkt som Scarpa och dom kommmit fram att passar mig bäst. Tack och önskar en fortsatt trevlig skidsäsong (även om det inte ser så upplyftande ut utanför fönstret i skrivande stund....) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som haft kontakt med / köpt av Telemark-Pyrenee?
Tillbaka
Topp