Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som handlat på www.skidad.com ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikHammarsten" data-source="post: 602895" data-attributes="member: 34255"><p>Hej! Erik Hammarsten heter jag och är alltså en av skidads fotografer! Antar att inte så många av er känner till mig, vilket troligen beror på att jag fortfarande är hobbyfotograf. Till vardags är jag skidlärare i Björnrike. Anledningen till att mina bilder finns på skidads hemsida är för att jag och Patrik är mycket goda vänner, och när han anser att mina bilder är bra nog för hemsidan är det ju inte så svårt att första att han väljer dem istället för att få betala en betydligt större summa för ev Mattias Fredrikssons bilder. För övrigt har jag stort förtroende för skidad och önskar han all lycka till med affärerna!</p><p></p><p>Erik</p><p></p><p>PS.Kolla gärna in mitt fotoalbum och släng en kommentar! DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikHammarsten, post: 602895, member: 34255"] Hej! Erik Hammarsten heter jag och är alltså en av skidads fotografer! Antar att inte så många av er känner till mig, vilket troligen beror på att jag fortfarande är hobbyfotograf. Till vardags är jag skidlärare i Björnrike. Anledningen till att mina bilder finns på skidads hemsida är för att jag och Patrik är mycket goda vänner, och när han anser att mina bilder är bra nog för hemsidan är det ju inte så svårt att första att han väljer dem istället för att få betala en betydligt större summa för ev Mattias Fredrikssons bilder. För övrigt har jag stort förtroende för skidad och önskar han all lycka till med affärerna! Erik PS.Kolla gärna in mitt fotoalbum och släng en kommentar! DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som handlat på www.skidad.com ?
Tillbaka
Topp