Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Någon som har besökt NYA FUNÄSDALSBERGET?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="towisen" data-source="post: 453808" data-attributes="member: 86024"><p>Va? Nej, jag som trodde att R-A-M-U-N-D-B-E-R-G-E-T och F-U-N-Ä-S-D-A-L-E-N stavades exakt likadant. Tänk vad man lär sig nu för tiden. Tack Hazz1 för att du lärde mig stava. </p><p></p><p>Ärligt talat, det fattade jag väl. Men de som har lite koll vet att de tillhör samma område. Det är inte särskilt lång mellan Funäs och Ramis och den som vill kan köpa liftkort till båda ställena och blanda. Vara ena halvan av veckan i Funäs och andra halvan i Ramis. Allt efter tycke och smak. Det går skidbussar emellan hela tiden under högsäsong. </p><p></p><p>Därför tyckte jag det kunde passa in att även prata om de nya ställena i Ramis när man överväger att åka till nya delarna av Funäsdalsberget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="towisen, post: 453808, member: 86024"] Va? Nej, jag som trodde att R-A-M-U-N-D-B-E-R-G-E-T och F-U-N-Ä-S-D-A-L-E-N stavades exakt likadant. Tänk vad man lär sig nu för tiden. Tack Hazz1 för att du lärde mig stava. Ärligt talat, det fattade jag väl. Men de som har lite koll vet att de tillhör samma område. Det är inte särskilt lång mellan Funäs och Ramis och den som vill kan köpa liftkort till båda ställena och blanda. Vara ena halvan av veckan i Funäs och andra halvan i Ramis. Allt efter tycke och smak. Det går skidbussar emellan hela tiden under högsäsong. Därför tyckte jag det kunde passa in att även prata om de nya ställena i Ramis när man överväger att åka till nya delarna av Funäsdalsberget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Någon som har besökt NYA FUNÄSDALSBERGET?
Tillbaka
Topp