Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som har en ledig plats? (Engelberg)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurran016" data-source="post: 364711" data-attributes="member: 67145"><p>Har tänkt göra min första sässong nere i alperna den här vintern, hade boende på gång men verkar skita sig.</p><p>Så undrar om någon/några har nån plats över i sitt boende, är väldigt sugen på Engelberg så om nån vill ha en person till vet ni vart jag finns eller om någon e sugen på Engelberg men inte har boende än så kan vi leta tillsamans.</p><p>Är född 88a och åker bräda, gillar all typ av åkning (hälst offpist) så bara att säga till om ni har någe förslag.</p><p></p><p>/Gurra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurran016, post: 364711, member: 67145"] Har tänkt göra min första sässong nere i alperna den här vintern, hade boende på gång men verkar skita sig. Så undrar om någon/några har nån plats över i sitt boende, är väldigt sugen på Engelberg så om nån vill ha en person till vet ni vart jag finns eller om någon e sugen på Engelberg men inte har boende än så kan vi leta tillsamans. Är född 88a och åker bräda, gillar all typ av åkning (hälst offpist) så bara att säga till om ni har någe förslag. /Gurra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som har en ledig plats? (Engelberg)
Tillbaka
Topp