Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som har en skidpress?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 218869" data-attributes="member: 32561"><p>Tja! </p><p>Nja, till skaran tvivlare vill jag inte infinna mig i utan med mitt inlägg menade jag mest att det blir svårt, kanske för svårt. Därmed inte sagt att jag är skeptiker. </p><p>Längre ner i mitt inlägg skriver jag \"motbevisa mig gärna\" vilket jag menar att jag hoppas att jag har fel. </p><p></p><p></p><p>1. Du har gjort ett par visuella men även till viss del åkbara skidor...</p><p>2. men du har inte testat dina skidor i \"normal miljö\" (=normalhård åkning) utan det är rena spekulationer att de ska hålla för din åkstil.</p><p>3. Att ha ett par skidor som du måste hålla igen på eftersom du inte vet om de håller är ett par skidor men tappar till stor del sin funktion.</p><p></p><p>Som jag sa; Jag är ingen skeptiker. Snarare en realist. Visst, jag låter i era öron negativ så återkom i mars-april när ni testat laggen. Jag hoppas jag har haft fel. Lycka till boys!</p><p></p><p><em>Nycklen till framgång är att göra vanliga saker ovanligt bra.</em></p><p></p><p>plus d'et dehors</p><p>/ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 218869, member: 32561"] Tja! Nja, till skaran tvivlare vill jag inte infinna mig i utan med mitt inlägg menade jag mest att det blir svårt, kanske för svårt. Därmed inte sagt att jag är skeptiker. Längre ner i mitt inlägg skriver jag \"motbevisa mig gärna\" vilket jag menar att jag hoppas att jag har fel. 1. Du har gjort ett par visuella men även till viss del åkbara skidor... 2. men du har inte testat dina skidor i \"normal miljö\" (=normalhård åkning) utan det är rena spekulationer att de ska hålla för din åkstil. 3. Att ha ett par skidor som du måste hålla igen på eftersom du inte vet om de håller är ett par skidor men tappar till stor del sin funktion. Som jag sa; Jag är ingen skeptiker. Snarare en realist. Visst, jag låter i era öron negativ så återkom i mars-april när ni testat laggen. Jag hoppas jag har haft fel. Lycka till boys! [i]Nycklen till framgång är att göra vanliga saker ovanligt bra.[/i] plus d'et dehors /ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Någon som har en skidpress?
Tillbaka
Topp