Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som har erfaenhet av APO och F2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHarris" data-source="post: 200055" data-attributes="member: 65799"><p>Tja, har fått vissa tankar på att beställa från Blue-tomato en fjolårsbräda, vill gärna ha en allround bräda som passar till det mesta! </p><p>Är det någon som prövar en F2 REAL? hur är dom isåfall? </p><p>Har även funderat på en APO SNOWBOARDS bräda... </p><p>grejen är att jag vet inte ett skit om dessa brädor ska jag vara ärlig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>snälla hjälp mig!</p><p></p><p>// FRedrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHarris, post: 200055, member: 65799"] Tja, har fått vissa tankar på att beställa från Blue-tomato en fjolårsbräda, vill gärna ha en allround bräda som passar till det mesta! Är det någon som prövar en F2 REAL? hur är dom isåfall? Har även funderat på en APO SNOWBOARDS bräda... grejen är att jag vet inte ett skit om dessa brädor ska jag vara ärlig ;) snälla hjälp mig! // FRedrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som har erfaenhet av APO och F2?
Tillbaka
Topp