Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Någon som har jobbat i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Einar_Lindgren" data-source="post: 71732" data-attributes="member: 15574"><p>Jga har jobbat i Åre i 3 vintrar som lunchavlösare i liften. DÅ jobbar du 3 timmar om dan ca 5 dar i veckan. Jobbar man extra med lite städ så får man ut ca 6000 kr i månaden efter skatt och hyra. Det räcker för att klara sig bra. Boende kan du lätt få via skistar om du jobbar i liften. DOm säger att dom har ont om boende men fixar alltid fram nått. Vill du åka mycket ska du inte jobba heltid i lift. Jobba i lift tröttnar man på sjukt fort. Du får endel ok förmåner genom skistar, liftkort osv. Jag tycker Åre är helt ok. Men det känns ganska nära ändå. Jag åker till Kananda nästa vinter istället. Men jag kan ändå rekomendera Åre. Kan dock bli jobbigt att komma in på krogar om du inte är 20. Hör av dig om du har mer frågor?</p><p></p><p>/Einar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Einar_Lindgren, post: 71732, member: 15574"] Jga har jobbat i Åre i 3 vintrar som lunchavlösare i liften. DÅ jobbar du 3 timmar om dan ca 5 dar i veckan. Jobbar man extra med lite städ så får man ut ca 6000 kr i månaden efter skatt och hyra. Det räcker för att klara sig bra. Boende kan du lätt få via skistar om du jobbar i liften. DOm säger att dom har ont om boende men fixar alltid fram nått. Vill du åka mycket ska du inte jobba heltid i lift. Jobba i lift tröttnar man på sjukt fort. Du får endel ok förmåner genom skistar, liftkort osv. Jag tycker Åre är helt ok. Men det känns ganska nära ändå. Jag åker till Kananda nästa vinter istället. Men jag kan ändå rekomendera Åre. Kan dock bli jobbigt att komma in på krogar om du inte är 20. Hör av dig om du har mer frågor? /Einar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Någon som har jobbat i Åre
Tillbaka
Topp