Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som har jobbat i följande orter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_Moller" data-source="post: 200976" data-attributes="member: 14422"><p>Hej. Jag söker folk som jobbat i följande orter för lite frågeställningar.</p><p>Det är bra om ni har koll på vilka restauranger och uteställen som gäller på orten för mitt intresse är rent yrkesmässigt.</p><p></p><p>Val D'Isére</p><p>Val Thorans</p><p>Chamonix</p><p></p><p>Saas-Fee</p><p>Zermatt.</p><p>Skriv gärna ett inlägg här med telefonnr eller mail så hör jag av mig. </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_Moller, post: 200976, member: 14422"] Hej. Jag söker folk som jobbat i följande orter för lite frågeställningar. Det är bra om ni har koll på vilka restauranger och uteställen som gäller på orten för mitt intresse är rent yrkesmässigt. Val D'Isére Val Thorans Chamonix Saas-Fee Zermatt. Skriv gärna ett inlägg här med telefonnr eller mail så hör jag av mig. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som har jobbat i följande orter?
Tillbaka
Topp