Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Någon som har köpt ut sina skidor efter hyrning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoaK" data-source="post: 793581" data-attributes="member: 73527"><p>Okej! Tack för svar! </p><p></p><p>Anledningen till att jag funderar är för att det är första gången jag ska köpa ett par skidor. Har tidigare bara hyrt och det har gått fint. Det jag är rädd för om jag köper pjäxor och skidor här hemma i Sverige är att de inte kommer kännas bra när jag väl har åkt några dagar därnere. Vad gör jag då? På tidigare resor när jag har hyrt så har jag ju bara fått komma in o byta pjäxorna om de inte känts helt bra. Det kan jag ju inte göra med köpta hemifrån.. Det jag tycker är svårt är att pjäxan inte behöver kännas likadant då man provar den första gången och efter 2-3 dagar i backen etc. Förutom de grundliga tipsen om hur en pjäxa ska sitta, hur känner ni av att pjäxan sitter bra? Och om den inte sitter bra efter några dagar i backen, vad gör ni då? Tycker det är jättesvårt.. Men tur att några vänliga huvuden tar sig tid att svara här..Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoaK, post: 793581, member: 73527"] Okej! Tack för svar! Anledningen till att jag funderar är för att det är första gången jag ska köpa ett par skidor. Har tidigare bara hyrt och det har gått fint. Det jag är rädd för om jag köper pjäxor och skidor här hemma i Sverige är att de inte kommer kännas bra när jag väl har åkt några dagar därnere. Vad gör jag då? På tidigare resor när jag har hyrt så har jag ju bara fått komma in o byta pjäxorna om de inte känts helt bra. Det kan jag ju inte göra med köpta hemifrån.. Det jag tycker är svårt är att pjäxan inte behöver kännas likadant då man provar den första gången och efter 2-3 dagar i backen etc. Förutom de grundliga tipsen om hur en pjäxa ska sitta, hur känner ni av att pjäxan sitter bra? Och om den inte sitter bra efter några dagar i backen, vad gör ni då? Tycker det är jättesvårt.. Men tur att några vänliga huvuden tar sig tid att svara här..Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Någon som har köpt ut sina skidor efter hyrning?
Tillbaka
Topp