Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag är i stort behov av en skibum i vilket land/ världsdel som helst... ...är en hyfsad friåkare (skidor) som måste få åka.. är det någon som har plats så tar jag den!!!
Tjena. Kanske 2 ca två veckor i norge med toppturer och jagande efter fin snö tillsammans med en roadtrip kan vara något? Kolla in inlägget om freeriders sökes om du är sugen.