Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som har testat Dynafit beast?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 1083135" data-attributes="member: 76398"><p>Vad tror ni om Power inserten samt FKS? Som</p><p> [USER=155279]@klassy[/USER] hade i sida 2.</p><p>Sitter och är riktigt sugen på klicka hem ett par beast men har ingen större lust att skruva i pjäxan varje gång man skall åka puderlagg. Skruvandet i sig är inget problem men kan tänka mig att pjäxan inte borde må så bra av det efter x antal av och på skruvningar.</p><p></p><p>Jag har ett par FKS bindningar på parklaggen som jag åker allting som går att åkas med, för skojskull kan vi säga att jag tom. kör street. Tror ni detta borde vara lugnt?</p><p></p><p>Ser ut via bilderna från</p><p> [USER=155279]@klassy[/USER] att det fungerar även fast jag kan tycka dildon har något brant lutning på sista bilden(?).</p><p></p><p>Och en till fråga, kanske något dum.</p><p>14 eller 16? Har tänkt något i stil med åka fort och hoppa högt med +115mm skidor men har aldrig dragit en binding i närheten av 16. Väger runt 70-75kg, åker aggressivt, parklaggen står på 10.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 1083135, member: 76398"] Vad tror ni om Power inserten samt FKS? Som [USER=155279]@klassy[/USER] hade i sida 2. Sitter och är riktigt sugen på klicka hem ett par beast men har ingen större lust att skruva i pjäxan varje gång man skall åka puderlagg. Skruvandet i sig är inget problem men kan tänka mig att pjäxan inte borde må så bra av det efter x antal av och på skruvningar. Jag har ett par FKS bindningar på parklaggen som jag åker allting som går att åkas med, för skojskull kan vi säga att jag tom. kör street. Tror ni detta borde vara lugnt? Ser ut via bilderna från [USER=155279]@klassy[/USER] att det fungerar även fast jag kan tycka dildon har något brant lutning på sista bilden(?). Och en till fråga, kanske något dum. 14 eller 16? Har tänkt något i stil med åka fort och hoppa högt med +115mm skidor men har aldrig dragit en binding i närheten av 16. Väger runt 70-75kg, åker aggressivt, parklaggen står på 10. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som har testat Dynafit beast?
Tillbaka
Topp