Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som har testat Dynafit beast?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanSundstrom" data-source="post: 1086925" data-attributes="member: 126341"><p>Så olika att de inte skulle gå att jämföra tycker jag inte att de är. </p><p></p><p>Behöver en ersättare för mina gamla dukes. Har techinsert och vill helst gå över till en techbindning (för vikten och turandes skull) som klarar av i princip det en Duke klarar. </p><p></p><p>De bindningar som är intressanta är Beast, Kingpin 13 eller att stanna kvar med Dukes. </p><p>Det som gör att jag just nu väljer mellan Dukes eller Beast handlar till största del om priset (studerar på heltid vilket medför en väldigt begränsad budget)</p><p></p><p>Frågan är om de biffigare tech-bindningarna klarar av hård pist, tillfälligt lekande i parken etc. Gör dem det torde valet vara enkelt. Här återstår dock allt krångel/barnsjukdomar som Beast:n har haft. </p><p></p><p>Nu när priset är nästintill identiskt så tänkte jag höra vad personer med liknande krav på en bindning hade gjort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanSundstrom, post: 1086925, member: 126341"] Så olika att de inte skulle gå att jämföra tycker jag inte att de är. Behöver en ersättare för mina gamla dukes. Har techinsert och vill helst gå över till en techbindning (för vikten och turandes skull) som klarar av i princip det en Duke klarar. De bindningar som är intressanta är Beast, Kingpin 13 eller att stanna kvar med Dukes. Det som gör att jag just nu väljer mellan Dukes eller Beast handlar till största del om priset (studerar på heltid vilket medför en väldigt begränsad budget) Frågan är om de biffigare tech-bindningarna klarar av hård pist, tillfälligt lekande i parken etc. Gör dem det torde valet vara enkelt. Här återstår dock allt krångel/barnsjukdomar som Beast:n har haft. Nu när priset är nästintill identiskt så tänkte jag höra vad personer med liknande krav på en bindning hade gjort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som har testat Dynafit beast?
Tillbaka
Topp