Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som har varit i Kanada på helikopteräventyr?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1084017" data-attributes="member: 155279"><p>För att det är slöseri med pengar.</p><p>Sparar man ihop för att kunna göra en dag med heli-skiing, som en "once in a lifetime experience" så ska man ej lägga pengarna på Whistler. Det är oerhört uppstyrt och du kan få vad som helst. Åk därför till Powder Highway och åk! Det kanske blir dyrare om en bor i Whistler och måste hyra bil och så, men ska en ändå spendera de pengarna kan en lika gärna spara ihop lite till och åka till Revelstoke eller liknande.</p><p>Är man en person där ekonomin inte är ett bekymmer så spelar det ju ingen roll hur mycket det kostar och man är bara ute efter att det ska vara bra, av samma anledning som ovan så ska man inte åka i Whistler.</p><p></p><p>Detta är vad de har sagt till mig. Jag har själv aldrig åkt heliskiing, förutom på Vita Blixten då, men det kanske inte räknas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1084017, member: 155279"] För att det är slöseri med pengar. Sparar man ihop för att kunna göra en dag med heli-skiing, som en "once in a lifetime experience" så ska man ej lägga pengarna på Whistler. Det är oerhört uppstyrt och du kan få vad som helst. Åk därför till Powder Highway och åk! Det kanske blir dyrare om en bor i Whistler och måste hyra bil och så, men ska en ändå spendera de pengarna kan en lika gärna spara ihop lite till och åka till Revelstoke eller liknande. Är man en person där ekonomin inte är ett bekymmer så spelar det ju ingen roll hur mycket det kostar och man är bara ute efter att det ska vara bra, av samma anledning som ovan så ska man inte åka i Whistler. Detta är vad de har sagt till mig. Jag har själv aldrig åkt heliskiing, förutom på Vita Blixten då, men det kanske inte räknas? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som har varit i Kanada på helikopteräventyr?
Tillbaka
Topp