Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som kan hjälpa i Funäsdalen/Ramundberget/Tänndalen???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rackarns" data-source="post: 1226834" data-attributes="member: 60653"><p>HJÄLP!</p><p></p><p>Hej på er!</p><p></p><p>Jag verkar har pajat fjädern i mina Rottefella ntn Freedom. Fjädern har krökt sig och går inte tillbaka som den ska, vilket gör att jag inte får något motstånd i bindningen.</p><p></p><p>Finns det någon i Ramundberget/Funäsdalen/Tänndalen som har en extra fjäderdel (grön eller blå spelar ingen roll) till NTN Freedom??? Antingen hela boxen eller bara fjädern.[ATTACH=full]9210[/ATTACH]</p><p></p><p>Jag kan köpa, hyra eller vad som helst bara jag kan åka... snyft.</p><p></p><p>Pm:a mig här eller sms:a eller ring på: 0769-414266</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rackarns, post: 1226834, member: 60653"] HJÄLP! Hej på er! Jag verkar har pajat fjädern i mina Rottefella ntn Freedom. Fjädern har krökt sig och går inte tillbaka som den ska, vilket gör att jag inte får något motstånd i bindningen. Finns det någon i Ramundberget/Funäsdalen/Tänndalen som har en extra fjäderdel (grön eller blå spelar ingen roll) till NTN Freedom??? Antingen hela boxen eller bara fjädern.[ATTACH type="full" alt="661164DD-BC98-41BF-90C6-5678A2C83608.jpeg"]9210[/ATTACH] Jag kan köpa, hyra eller vad som helst bara jag kan åka... snyft. Pm:a mig här eller sms:a eller ring på: 0769-414266 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Någon som kan hjälpa i Funäsdalen/Ramundberget/Tänndalen???
Tillbaka
Topp