Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som kan med Premiere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rookien" data-source="post: 63964" data-attributes="member: 35029"><p>Ska inte säga att jag är något proffs på Premiere. Använder Pro 6.0 och där kan man göra övergånger i filmen med hjälp av att lägga på effekter som finns i effektfönstret. Detsamma gäller för ljudet. I Effektfönstret under en Audiomapp finns det Crossfade. Använd den för att göra övergångar mellan låtar eller ett mjukt slut.</p><p>Man tar helt enkelt tag i den effekt man vill använda och drar den till det klippet/ljudspåret man vill använda den till.</p><p>Hmmm...undrar om du förstod? Finns säkert något bättre sätt. Men det är så jag har gjort.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rookien, post: 63964, member: 35029"] Ska inte säga att jag är något proffs på Premiere. Använder Pro 6.0 och där kan man göra övergånger i filmen med hjälp av att lägga på effekter som finns i effektfönstret. Detsamma gäller för ljudet. I Effektfönstret under en Audiomapp finns det Crossfade. Använd den för att göra övergångar mellan låtar eller ett mjukt slut. Man tar helt enkelt tag i den effekt man vill använda och drar den till det klippet/ljudspåret man vill använda den till. Hmmm...undrar om du förstod? Finns säkert något bättre sätt. Men det är så jag har gjort. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som kan med Premiere?
Tillbaka
Topp