Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som kan med Premiere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowfun" data-source="post: 63965" data-attributes="member: 39420"><p>>FreeRidE-CraZy</p><p></p><p>Jag har för mig att det enklaste sättet att tona ner ljudet är att klicka till vänster om ljudspåret så att ljudspåret "expanderar" på höjden, och man kan se en "volymnivå". Sedan kan man genom att klicka på linjen sätta ut "drag-och-släpp-punkter"... För att få en lång, jämn uttoning, klicka dit en punkt en bit ifrån slutet. Ta sedan tag i punkten allra längst till höger som avslutar ljudspåret och dra ner den till "noll", så att den vågräta linjen får en lång, flack utförsbacke på slutet. Då bör ljudet sakta tonas ner till noll...</p><p></p><p>Vad gäller övergångar, lägg spåren lite omlott på tidslinan, och experimentera dig fram bland effekterna. Crossfade är som sagt mycket bra för mjuka övergångar som flyter skönt i varandra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowfun, post: 63965, member: 39420"] >FreeRidE-CraZy Jag har för mig att det enklaste sättet att tona ner ljudet är att klicka till vänster om ljudspåret så att ljudspåret "expanderar" på höjden, och man kan se en "volymnivå". Sedan kan man genom att klicka på linjen sätta ut "drag-och-släpp-punkter"... För att få en lång, jämn uttoning, klicka dit en punkt en bit ifrån slutet. Ta sedan tag i punkten allra längst till höger som avslutar ljudspåret och dra ner den till "noll", så att den vågräta linjen får en lång, flack utförsbacke på slutet. Då bör ljudet sakta tonas ner till noll... Vad gäller övergångar, lägg spåren lite omlott på tidslinan, och experimentera dig fram bland effekterna. Crossfade är som sagt mycket bra för mjuka övergångar som flyter skönt i varandra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som kan med Premiere?
Tillbaka
Topp