Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som känner till märket Morrow_snowboards?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CrazyCia" data-source="post: 75295" data-attributes="member: 38256"><p>Hej hopp!!</p><p>Jo jag har åkt på Morrows tjejmodell Wildflower två årsmodeller i rad (00 och 01 tror jag)...ganska OK bräda, hade skumkärna (!!) och blev slutkörd ganska snabbt!!</p><p></p><p>På den första brädan började belaget släppa efter en säsong...det blev en MASSA tjaffs innan företaget gick med på att ge mig en ny bräda...trodde jag...men så kom de på att de skulle laga den istället...med resultatet att belaget började släppa efter ett par veckor igen...efter ytterligare tjaffs fick jag en ny bräda...iofs sjysst, men det blev många åkdagar på lånade brädor och skidor den vintern...trist! Dessutom höll jag på att få dra till Kitz utan bräda vintern där på...bara för allt tjaffs.</p><p></p><p>Så min poäng är att Morrow Snowboards inte skötte det hela alltför bra. En nöjd kund borde vara mer värd för dem än en bräda...!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CrazyCia, post: 75295, member: 38256"] Hej hopp!! Jo jag har åkt på Morrows tjejmodell Wildflower två årsmodeller i rad (00 och 01 tror jag)...ganska OK bräda, hade skumkärna (!!) och blev slutkörd ganska snabbt!! På den första brädan började belaget släppa efter en säsong...det blev en MASSA tjaffs innan företaget gick med på att ge mig en ny bräda...trodde jag...men så kom de på att de skulle laga den istället...med resultatet att belaget började släppa efter ett par veckor igen...efter ytterligare tjaffs fick jag en ny bräda...iofs sjysst, men det blev många åkdagar på lånade brädor och skidor den vintern...trist! Dessutom höll jag på att få dra till Kitz utan bräda vintern där på...bara för allt tjaffs. Så min poäng är att Morrow Snowboards inte skötte det hela alltför bra. En nöjd kund borde vara mer värd för dem än en bräda...! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som känner till märket Morrow_snowboards?
Tillbaka
Topp