Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som köpt Carv 2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1310090" data-attributes="member: 161297"><p>Grattis! Carv är riktigt roliga att åka med. Jag har kört med dem tre säsonger nu och har på det hela taget varit väldigt nöjd med dem. I veckan fick jag hem uppgraderingen till Carv 2 helt gratis mot att jag förlängde abonnemanget i två år så nu kommer det att bli åtminstone tre säsonger till - och säkert många fler. Det jag har uppskattat mest med Carv är att den går att använda på så många olika sätt. Allt från att köra med lurar i öronen och få varenda sväng bedömd till att bara koppla på den på morgonen och sedan på lunchen eller kvällen kunna se vad som kan vara värt att fokusera på härnäst.</p><p></p><p>Det enda jag egentligen kan klaga på är att texten i appen kan vara aningens för liten för att jag ska kunna se den utan läsbrillor på näsan. Och så förstås att den fram till nu bara har fungerat riktigt bra i välpreparerade pister även om man får ut en del nyttigheter även i uppkörda backar eller utanför pisten. De uppdateringar som görs av mjukvaran inför varje säsong tycker jag gott och väl motiverar att de har en prenumerationsmodell. I synnerhet som de nu bjuder på uppgraderingen av hårdvaran.</p><p></p><p>Klokt av dig att ta vanliga lektioner också. Carv "ser" ju bara vad som händer med pjäxorna och är därför inte på något vis en ersättning för vanliga lektioner. Men den är ett riktigt bra komplement mellan lektionerna. Och att få ett kvitto på min utveckling lik väl som att få reda på att det finns utrymme för mer utveckling har fått åtminstone mig att ta fler lektioner än vad jag hade gjort annars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1310090, member: 161297"] Grattis! Carv är riktigt roliga att åka med. Jag har kört med dem tre säsonger nu och har på det hela taget varit väldigt nöjd med dem. I veckan fick jag hem uppgraderingen till Carv 2 helt gratis mot att jag förlängde abonnemanget i två år så nu kommer det att bli åtminstone tre säsonger till - och säkert många fler. Det jag har uppskattat mest med Carv är att den går att använda på så många olika sätt. Allt från att köra med lurar i öronen och få varenda sväng bedömd till att bara koppla på den på morgonen och sedan på lunchen eller kvällen kunna se vad som kan vara värt att fokusera på härnäst. Det enda jag egentligen kan klaga på är att texten i appen kan vara aningens för liten för att jag ska kunna se den utan läsbrillor på näsan. Och så förstås att den fram till nu bara har fungerat riktigt bra i välpreparerade pister även om man får ut en del nyttigheter även i uppkörda backar eller utanför pisten. De uppdateringar som görs av mjukvaran inför varje säsong tycker jag gott och väl motiverar att de har en prenumerationsmodell. I synnerhet som de nu bjuder på uppgraderingen av hårdvaran. Klokt av dig att ta vanliga lektioner också. Carv "ser" ju bara vad som händer med pjäxorna och är därför inte på något vis en ersättning för vanliga lektioner. Men den är ett riktigt bra komplement mellan lektionerna. Och att få ett kvitto på min utveckling lik väl som att få reda på att det finns utrymme för mer utveckling har fått åtminstone mig att ta fler lektioner än vad jag hade gjort annars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som köpt Carv 2?
Tillbaka
Topp