Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som köpt Carv 2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1313029" data-attributes="member: 161297"><p>Varit många upprörda inlägg om det i Facebook-gruppen ochi dagarna kom det ut en förklaring till det från VD:n. De hade valt bort de olika träningslägena eftersom de används väldigt liten del av tiden vilket de tolkat som att användarna inte uppskattade dem. Observationen är korrekt tror jag för ska jag ut och åka med andra så låter jag bara Carv rulla på och tittar bara på resultaten om jag känner att svängarna har suttit riktigt bra eller i slutet av dagen. Alla olika träningslägen använder jag "bara" när jag åker seriöst och då ofta på egen hand vilket förstås bara blir några procent av tiden. Flera av träningslägena ska dock komma tillbaka i omgångar under andra halvan av januari.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1313029, member: 161297"] Varit många upprörda inlägg om det i Facebook-gruppen ochi dagarna kom det ut en förklaring till det från VD:n. De hade valt bort de olika träningslägena eftersom de används väldigt liten del av tiden vilket de tolkat som att användarna inte uppskattade dem. Observationen är korrekt tror jag för ska jag ut och åka med andra så låter jag bara Carv rulla på och tittar bara på resultaten om jag känner att svängarna har suttit riktigt bra eller i slutet av dagen. Alla olika träningslägen använder jag "bara" när jag åker seriöst och då ofta på egen hand vilket förstås bara blir några procent av tiden. Flera av träningslägena ska dock komma tillbaka i omgångar under andra halvan av januari. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som köpt Carv 2?
Tillbaka
Topp