Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
någon som provat armada ar6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 399497"><p>Nej, men har har provat modellen året innan det och är helnöjd.</p><p>Skönt flex, lagomt breda och jäkligt allround. Kasst fäste i isig pist fick jag uppleva idag, men villka railade twins har inte det? Funkar både pist och off-pist annars, och självklart park som dom är gjorda för. Dessutom har dom hållt bra för mig, kört rätt aggresivt med dom men inga problem ännu förutom lite skalad ovansida. Rätt lätta också, speciellt årets.</p><p></p><p>Armada har ju en sån där "barometer" var skidan passar, skala 1-10. Läs den, kanske är lite missledande eftersom det är dom själv som skrivit den men lite hum om saken får man ju iallafall.</p><p></p><p>Förresten, kolla in snygg Armadareklam jag fick till i min cork180 idag^^</p><p><img src="http://i4.tinypic.com/87irw2b.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 399497"] Nej, men har har provat modellen året innan det och är helnöjd. Skönt flex, lagomt breda och jäkligt allround. Kasst fäste i isig pist fick jag uppleva idag, men villka railade twins har inte det? Funkar både pist och off-pist annars, och självklart park som dom är gjorda för. Dessutom har dom hållt bra för mig, kört rätt aggresivt med dom men inga problem ännu förutom lite skalad ovansida. Rätt lätta också, speciellt årets. Armada har ju en sån där "barometer" var skidan passar, skala 1-10. Läs den, kanske är lite missledande eftersom det är dom själv som skrivit den men lite hum om saken får man ju iallafall. Förresten, kolla in snygg Armadareklam jag fick till i min cork180 idag^^ [img]http://i4.tinypic.com/87irw2b.jpg[/img] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
någon som provat armada ar6?
Tillbaka
Topp