Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Head WC i.XRC CP 13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P_N" data-source="post: 51058" data-attributes="member: 30465"><p>Är det någon som provat ovanstående skida och kan jämföra den med tex Atomic Supercross el liknande. Eller kanske bara lämna ett utlåtande... Måste byta lagg till vintern och valet ligger mellan i.XRC´n, Supercross SX:11, Crossmax 10.0 eller en butiksvariant av Atomics GS-skida GS11:21 (racemodellen med smörgåskonstruktion var så himla dyr, även med klubbpris)</p><p></p><p>Första snön har redan ju fallit i Sälen så det är hög tid att uppdatera utrustningen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P_N, post: 51058, member: 30465"] Är det någon som provat ovanstående skida och kan jämföra den med tex Atomic Supercross el liknande. Eller kanske bara lämna ett utlåtande... Måste byta lagg till vintern och valet ligger mellan i.XRC´n, Supercross SX:11, Crossmax 10.0 eller en butiksvariant av Atomics GS-skida GS11:21 (racemodellen med smörgåskonstruktion var så himla dyr, även med klubbpris) Första snön har redan ju fallit i Sälen så det är hög tid att uppdatera utrustningen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Head WC i.XRC CP 13
Tillbaka
Topp