Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Någon som provat Hendryx 917?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hassel99" data-source="post: 989641" data-attributes="member: 90094"><p>Skickade ett email till info-adressen på deras hemsida för några veckor sedan men hittills inget svar.</p><p>Åkte i helgen som var upp till Lindvallen enbart för att prova 917 men blev djup besviken. Provade ett par blå, dvs gamla färgen, men de var inga höjdare och intetsägande och mina gamla K2 kändes bättre.</p><p>Provade även skidor från de som stod bredvid och det var bland det grymmaste jag kört. Har nu beställt ett par Extreme PT.</p><p></p><p>I efterhand hörde jag samma sak från en annan som även han provat ett par blåa 917 med samma känsla som jag. Förklaringen han fick var att de paret hade varit i Chamonix förra året och att stålkanterna behövde en rejäl genomkörare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hassel99, post: 989641, member: 90094"] Skickade ett email till info-adressen på deras hemsida för några veckor sedan men hittills inget svar. Åkte i helgen som var upp till Lindvallen enbart för att prova 917 men blev djup besviken. Provade ett par blå, dvs gamla färgen, men de var inga höjdare och intetsägande och mina gamla K2 kändes bättre. Provade även skidor från de som stod bredvid och det var bland det grymmaste jag kört. Har nu beställt ett par Extreme PT. I efterhand hörde jag samma sak från en annan som även han provat ett par blåa 917 med samma känsla som jag. Förklaringen han fick var att de paret hade varit i Chamonix förra året och att stålkanterna behövde en rejäl genomkörare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Någon som provat Hendryx 917?
Tillbaka
Topp