Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som ska till st.Anton 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="saija" data-source="post: 456187" data-attributes="member: 86264"><p>ska du ner ensam eller tillsammans med någon??</p><p>ja jo det är det som är tanken min tjejkompis som var där i vintrashar kollat ett jobb åt mig väntar fortfarande på svar därifrån dock men man vill juh egentligen ha den tryggheten att veta när man åker ner...får ja inte tag å nått åker ja ner oavsett...vad är det för ett jobb du sökt då?...har du varit där nere förut?</p><p></p><p>ja de gör vi säkert ta had om dig kram//saija</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saija, post: 456187, member: 86264"] ska du ner ensam eller tillsammans med någon?? ja jo det är det som är tanken min tjejkompis som var där i vintrashar kollat ett jobb åt mig väntar fortfarande på svar därifrån dock men man vill juh egentligen ha den tryggheten att veta när man åker ner...får ja inte tag å nått åker ja ner oavsett...vad är det för ett jobb du sökt då?...har du varit där nere förut? ja de gör vi säkert ta had om dig kram//saija [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som ska till st.Anton 08/09
Tillbaka
Topp